söndag 12 september 2010

Hope.

Söndag ger mig en sån fruktansvärd ångest. Hatar det.. linda är inget här heller suger balle..Sitter här själv i min förstora bajs lägenhet och har precis hällt i mig en kaffe.

Igår var vi hos Micaela för inflyttingsfest vs. Barca fest! Fick träffa sötfelicia som jag inte har träffat på ett år mys! Sen drack jag sprit och drog till en klubb som heter Fashing tror jag:O Den var jätte mysig trots att det kostade to much att gå in:) Jag fick trevliga och otrevliga komentarer från att jag var ett orginal,lady gaga packet,twised sisters. Mja Det var mest bra iaf. Bra musik med!
I fredags så var vi på söders hjärta min bartender var dääär. Alltså SNYGG!
Drack bärs med Linda och Paluline. Träffa även Bärscarro! En tjej som heter Sarah som var feting nice.
 Helt ok helg faktiskt!

Dock har söndagen varit mindre nice..Har målat en frisyr,Lyssnat sönder atmoshperes nya album,varit i Älvsjö och handlat, lagat asgoood Kikärtsgryta och rensat min väska, ja jag hade en del kondomer där:)
Nu fick jag sms av linda att hon är på g!



Inga kommentarer: