söndag 19 september 2010

You got stars in your eyes.

We'd spend the whole weekend lying in our own dirt
I was just so happy in your boxers and your t-shirt.



Jag är glad:) vi pratade lite idag det gör mig verkligen glad i magen farligt nog..
Nu åker jag tåg hem till sthlm efter att ha hälsat på familjen.
Det var släktträff på pappas sida. Har i princip aldrig träffat dem som inte är mina kusiner typ så det var kul.Vissa blev lite för glada i mössan. Jag,Angelica och Mathilde bestämde en tjejkväll nästa gång jag åker hem det ska bli mys eftersom har har inte spenderat så mycket tid med mina kära kussar! 
Senare på kvällen drog jag till Maria för lite lidköpingstjejmys. Det var behövligt efter allt som har hänt. Har saknat er så. Anna var tyvärr inte med..


Mamma har också nästan sagt ja till flytt till barca om jag hittar någon bra salong vilket också gör mig sjukt glad i magen!Världens bästa Linda åker ju imorgon den jävel..SKAFFA SKYPE DÅ!!


Har börjat lookbooka med så nu får ni följa mig där med hihi!Härärlooken

Inga kommentarer: