måndag 27 september 2010

Afternoon teaparty!

Har inte så mycket att skriva idag förutom att jag har handlat för min 40% (eller ja lisas) Make up store presentkort!  Målat med mitt nya MATTA nagelack och såklart klippt naglarna för korta..
Haft visingsmöte i skolan med de tjejer jag och anna ska assistera den 13 okt. Det är tema afternoon teaparty! och ska vara lite retromodernt. Låter skitkul!

Idag kom Nylon med eller ja till min mamma så den kommer förhoppningsvis imorgon AWESOME! skulle söka jobb till barcy idag med men min lärare var inte i skolan och kunde då inte fixa mina rad problem..Så det får bli mitt projekt imorgon!
Har herrtema på schemat nu i två dagar! Gött! jag har två modeller med vilket känns otroligt bra jag behöver träna!
Här har ni två bloggtips vill vara dessa samtidigt! Verbal   Alysha

Inga kommentarer: