tisdag 21 september 2010

21:57

Då bor man själv då så jävla gött. Nu kan jag koncentrera mig på mig och mitt liv vilket jag verkligen måste göra nu innan jag slutar skolan.
Jag fick respons på mitt cv idag så nu jävla ska det skickas iväg. ska bara åka hem till mammi först!

Jag åker till lidköping imorgon och gbg på torsdag för praktik på Urban by Björn Axen ska bli spännande för det är antagligen där jag kommer jobba om jag inte hamnar i barca:)

Ska på frisörmässa i helgen också ska bli feting nice! och så ska jag kolla upp massa till vår visning som vi även fick lite mail om olika lokaler och det låter faktiskt väldigt lovande!!! WIEEE KANSKE SLIPPER HA VISINGEN PÅ SKOLAN! Peppen är inte låg! Matrixprovet är även avklarat thank god! Och så har jag spenderat some quality time med min älsklings Sofia!



saknar två farligt mycket nu..

Inga kommentarer: