måndag 28 februari 2011

Oscar.

Är ju ett namn på allas läppar just nu. Oscars galan var ju igår natt dock kunde jag inte se den tobad men det är sammadrag nu. Mamma bara "du måste titta det är ju hår och klänningar" Visst man måste ju börja ha lite mer koll nu mera om det är någon som kommer in och säger jag vill se ut som Natalie Portman gjorde på oscarsgalan.
Dock är jag trött och orkar inte egentligen. och det ser sjukt tråkigt ut so far..
ska skriva en filmlista på filmer i have to see before i die.

Jag har varit cp sjuk och har inte orkat skriva någon jävla blogg dock har jag velat. höhö
Beställde en barca resa precis haha lite längre denna gång 23 april till 4 maj niiice. förhoppningsvis är det varmt:D
Btw har 5 cm kvar på min tröja sen är den feting done:D;:D:D:D:D happiness!Frågan är vad jag ska sticka sen. En Mila Kunis magtröja kanske?

Inga kommentarer: