onsdag 23 februari 2011

Vad heter kantarell på engelska?

Höll på att elda upp lägenheten igår om inte mitt brandlarm hade gått..Jävlar vad ett sånt tjuter och jag vet inte hur man stänger av..fick ta ner den och nu får jag inte upp den..:( PAPPPAAAAAAAAAAAA!!

Hade världens svullnade ögon när jag vaknade gött..orkade inte gå till jobbet så jag åkte vagn.

Städade hela salongen och fick en allergisk reaktion när jag klorerade färgborden..gött

Fick i uppgift attgå och köpa bubbel till Andrea som fyllde år(den 19 feb) då stoppa en försäljare mig och försökte få mig att bli månadsgivare till någon knark sak. jag bara nej får förlite lön. Helt plötsligt fårgar han om vi skulle kunna ta en fika? Fika? ja en fika kan man få ditt nummer? haha han var ful så han fick fel.

Köpte en semla och en liten dam sa " åå på dig växer det träd" haha ja. sen fick hon se min andra arm och tyckte de var så väldigt vackra:D Jag neg och tacka och gick därifrån.

Tvättade håret på sara och blev ansvarig för das inpackningarna.
Handlade mat och hade 7 kr förlite och mannen bakom mig betalade åt mig URSNÄLLT! det finns hopp för mänskligheten!

Lagade vegetarisk carbonara när jag kom hem vegobacon luktar mer kött en köttet själv..

Nu där jag typ av trötthet helt skev är jag. Sova kanske?

Inga kommentarer: