onsdag 9 februari 2011

Fab!

började nio idag.. assegt.. eftersom jag var tvungen att sitta uppe till kl 00.00 och skicka förhoppningsvis första grattis sms till peter.
Dock sover jag asdåligt i min nya lägenhet.. vet inte om jag riktigt har vänt på dygnet sen barca? Linda skickar sms och väcker mig vid typ 5. läste mitt svar senare haha hade fått ihop det jävligt vuxet och moget hahaha.
Fick frukost på jobbet och bra feedback på ekonomimötet:) kommer antaglingen tjäna feta cash nästa halvår! eller ja mot vad jag har gjort innan haha.
Är fan rätt nyttig nuförtiden haha har nog något hormonellt nu som gör att jag inte käkar godis hela tiden:)
Kom idag på min diet med Bärs plus Sallad. Det måste du typ höra till hmm IG? de är ju liksom inge fett i öl haha.
nu är jag röksugen med..


Skillnad?
Dock ser jag fetare ut på den med bruna haha:)

någon var gullig.
 
lajt. säger:
Alltså. Fan vad du är snygg.
Bara så du vet.

Inga kommentarer: