måndag 7 februari 2011

bläckfisk.

Fan vart en mysig helg so far. så jävla gött med långhelg!  Klippt och färgat och hatt mig. Gillar att jag har större kundkrets hos mamma är på mitt riktiga jobb:)
Aja blir nog bra tillslut. Har träffat min kusseluss Lova och hennes kille. Sicket radarpar! kollat på mormor och morfars nya lägenhet. Letar igenom massa lådor med massa gamla prylar. Hittat en helt drös med fina prylar helnöjd.
Min reskassa har utökats ;) Fixat incheckat bagage så ni barcaungar som läser min blogg kan ju skriva en 15 kg lista på vad jag ska ha med mig:)

Kul ingen jag pratar med om barca första gången förstår inte vad ordet Barca är hahah gulligt.
Sen kom jag på min stora skräck i helgen med JÄTTEBLÄCKFISKAR!!!!
De kan fan bli 20 m långa och väga 1 ton alltså allvarligt?! tänk om man råkar möta en sån någonstans? 
Eller ja tänk hur outforskat havet är. jag menar det finns ju djuphavsgravar som är flera mil djupa och vad fan finns det där för jävla äckelsaker liksom?
Kolla denna liksom?







Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på the deep för det!

Saknar min linda så sjukt mycket och behöver verkligen boka en sthlms resa!

Inga kommentarer: