lördag 5 februari 2011

Alltså så jävla mycket öl.

Har inte kommit på något bra att skriva sen jag skrev mitt djupa kärleksinlägg. haha Men nu har jag ju hävt en hel del bärs på 3 dagar. helt sjukt. Så mycket har inte jag druckigt på en och samma vecka sen jag var i Barca.
Okej om jag tänker efter var inte det så jävla länge sen men.

Iaf i onsdags så drog vi ut med jobbet för att äta och dricka some alkohol. Det var typ lite avslutnings middag för Michelle (den gamla traineen) Vi åt gratinerade kräftor och vegokorv till höger och vänster. Det snackades om allt möjligt sexuellt och lite mindre sexuellt. Eftersom det inte var så mycket mat på de små liven så blev jag lite salong efter en öl. Sen fick jag väldigt chockande sms. Det var lite kunde varken skratta eller gråta. fast jag skratta nog mest höhöh. Sen blev kl halv 11 och vi avlägsna oss. Jag och Andrea bestämde oss för att ta en bärs på Kino. Där springer jag in i ett hatobjekt jag jobba med i Barca 2008 helt sjukt. hon var fortfarande lika ful. Vi drack mega bärs och prata om livet. Vid 12 snåret drog vi åt var sitt håll.
Jag hamnade på järntorget men såg att det var 9 min innan min spårvagn skulle komma.. PALLA så jag börja gå. Då börja det banne mig snurra till i huvudet. Kissi som fan var jag med.. Satte mig bakom två bilar och det var det skönaste jag hade gjort på länge. Ställer mig upp och securtias bil åker förbi. FAN! men de stanna mig inte som tur var haha. Vandrar en bit,fyller ringer long distance. Pratar nog lite väl mycket med de spiknyktra "spanjorerna" Sen vare 2 alvedon och söva.


Jobbet var väl inte så jävla ballt dagen efter.. Hade no make up och alla tycket jag var jätte fin? jaj tack tack. Linnea (receptionisten) har kommit på den briljanta iden att numrera mina nöjen som jag skricker ut lite då och då. 1. Ligga 2. Öl  3. Åka till barca. hahaah
Gick hem och byte om och drog till andra lång för öl på Kellys med Beccis och 3 av hennes klasskompisar. Mycket trevligt. Sen åkte vi alla hem.

FREDAG! oj fy vad jag har längtat ÄNTLIGEN LÅÅÅÅÅÅÅNG HELG! 
Hade en tjej med page på morgen och jag och har fan kommit fram att usch vilken jävla frisyr? Allvarligt. visst skitsnygg men det är alltid de som har tjockast hår som ska hat. Allvarligt.. allt bara står ut. och har har svårt för att platta frisyren och klippa den..aja whatever. Men ibland funderar jag allt på att skola om mig till bankman. Det var Michelles sista dag med så vi luncha en sista gång och shoppade lite onödiga saker. Handla på systemet och kramades hejdå. Jag sprang hem och "diskade" Duschade och fixa och trixa. Halv nio dock Josefine upp! Vi hävde vin och öl eller ja det var mer Josefine som hävde jag gjorde massa andra saker. Snacka majs/bajs och barca. kl 22.30 spang vi till kungsportsplatsen för att entra Styrbord  Babord. Nice köpte öl, Någon random brud tog kort på oss, Ringde long distance call,Träffa folk, Fick drinkar, Dansade, Hitta inget potentiellt ligg, Såg en brud jag kände igen helt sjukt för hon träffade jag och Peter utaför manolo när vi rökte haah världen är för jävla liten, José hitta ett potentiellt ligg, skriver nummer på servetter, gårhem!
Kommer hem och har helt sjukt lindasröst cravings men håller på och somnar i fönstret så jag går och lägger mig.

Vaknar och mår skit och är asäcklig, köper en fettomacka och drar mig till lisch!

Allvarligt puss.

Inga kommentarer: