tisdag 1 februari 2011

Appropå

Detta hära fenomenet Kärlek. Jag är så fundersam och vet typ inte riktigt helt ärligt vad det är..Har haft 3 förhållanden i mitt liv. det längsta var väl 3 månader. Jag vet inte om jag skulle kalla det förhållanden idag de var iprincip sjukt olyckliga och dödsfödda från början. 
Jag är lite såhär hur kommer det bli när det nykära försvinner? försvinner det? 
Kommer jag hitta någon att bli riktigt kär i? Eller kommer jag fortfarande vara kär i jakten och det(oftast) sjukt bra sexet?
Jag är inte tjejen som gillar att gå runt och pussas och gulligulla stup i kvarten.Hålla hand vad är det liksom?
Men just det det här hemma myset. Eller bara ha någon att sitta i knät hos när man är ute och kännas sig lite omtyckt. Jag är så nyfiken och har så mycket fördomar om denna drog så det är äckligt.

Kärlek och sex är två skilda grejer. Har vänner som inte kan ha sex utan känslor och har vänner som kan det. Jag behöver inte ha det och det kan skrämma mig lite när jag tänker efter. För om jag ena dagen sitter och är helt frustrerad JAG VILL HA EN POJKVÄN! och nästa dag ligger eller bara får lite uppmärksamhet så är det behovet helt borta. 
Hmm tänk om jag blir sån hela livet kan leva på bekräftelsen?


“Jade?”
“Alexander?”
“Do you remember that day you fell out of my window?”
“I sure do, you came jumping out after me.”
“Well, you fell on the concrete and nearly broke your ass and you were bleeding all over the place and I rushed you off to the hospital. Do you remember that?”
“Yes, I do.”
“Well, there’s something I never told you about that night.”
“What didn’t you tell me?”
“While you were sitting in the backseat smoking a cigarette you thought was going to be your last, I was falling deep, deeply in love with you and I never told you ‘til just now.”
“Now I know.

 
 
Tänker på ett speciellt tillfälle när jag hör detta, och blir nästan lite sådära kärig haha.

Just nu begraver jag mig i öl och kreativitet. Handlar upp pengar gör jag med.. vet inte riktigt vad jag bedövar men.

Inga kommentarer: