onsdag 16 februari 2011

Cash is King.

Det luktar mat i hela min lägenhet, hoppsan glömde fläkten men alltså vem vill inte sova tillsammans med lite matos! Nu börjar jag få ordning på min packning..dock kommer all tro att jag ska flytta till barca så mö grejer jag har med mig.. får nog packa om lite imorgon.. Ska handla to the big list med växla in mina cash.
Fan en hel näve med cash inga fel! kommer bli ganska många öl i helgen tror jag:O
Gillar att en vis mister försöker sig på mina kära vänner igen.. Men nej du kommer inte få komma till mitt heligaste igen även om du vill. Jag ska ligga på annat håll;) 
Så keep on trying.
Lunchade med min kära kusse idag. Det var mys kul att börja få så bra kontakt! Träffa även Sarah som var och sökte jobb i gbg denna gång förjde hon efter mig från sthlm hahaha sjukt!


Jag gillart. 


Aja men pussis

Inga kommentarer: