tisdag 15 februari 2011

Hihi.

Fy fan vad det är kallt helt jävla sinnessjuk..blir tokig. 
Har märkt att jag är dålig på att uppdatera här bad BAD. Men men har ett jävligt busy live liksom haha
Fredas var jag ute med sötnosen själv Andrea från jobbet. Vi tänkte dra på djungeltrumman fest men palla inte att stå i kö utan tog en taxi till Järntorget och intog Kino. Sjukt nice drack bärs och träffa massa folk. Erik komför bi en sväng och sen drog jag hem eftersom jag jobbade på lördag. Åkte hem och fixa tvätt och barca biljett. Hängde med mamma,pappa och kimmen. Träffade även maria för lite öl och cosmopilitans med rom! bättre än vanliga iaf. haha. Sjukt mys och hänga med Maria ensam det var länge sen.




På måndagmorgon drog jag ,mamma och kimmen tillbaka till gbg.jobba och vi mös och glömde bort alla hjärtans dag BAJS PÅ DENNA HEMSKA DAG! Doc fick jag ett gulle sms från josefine! och lindaa sa att jag var hennes enda sanna kärlek det räckte gött och väl för mig:)

Mina kunder börjar hopa sig nu. Känns gött mos! Träffade josé för en lite fika och vi börjar prata om att kanske flytta ihop det skulle vara helt lovely! Känns så bra att ha josefine här!

Är helt jävla hooked på that 70 show med att bättre finns ju knappt! BIG LOVE. Min kärlek är Hyde snygg snygg snygg.<3 


Nu är det två dagar kvar till jag drar till Barca igen WIHO!!!!och nu brände jag mitt ris..

2 kommentarer:

Bex sa...

vackra vackra UNDERBARA vän. I LOVE U.

Chilisex sa...

du är vackrast!nuff said! i love yoouu