tisdag 22 februari 2011

Nackenchock,Barcelona,Öl.

Har blivit lite mycket av det nu men äh i love it.

Jobbade hela fredagen, hade en klipp och sling på morgonen. Ingen kunde hjälpa mig så jag fick fixa själv gick bra men kännas sig helt osäker i 4 timmar känns inte bra.Men blir helt apatisk efter en sån kund. men som sagt det är det man lär sig på. Sen stod jag i repan resten av dagen. Åt lunch halv 6 och åkte sedan till säve.
Min väska vägde såklart 4 kg förmycket. så fick packa om och packa om och packa om. Tillslut fick jag till det och var helt genomsvett. lämna in väskan och gick till säckerhetskontrolen. Men en stor väska,en liten,ett pass och biljett och en dator märker jag knappt att säkerhetsvakten som hjälper mig känner igen mig och säger hej trädet.(han hjälpte mig och linda i julas och kommenterade mina tattuerinar då med) Till min fasa så ser jag när jag har tagit av mig min jacka och tjocktröja att min tubtop (vilket jag inte bärde någon bh under) hade åkt ner under brösten. GAH! JAG DOG!!!Upp med toppen fort som fan och sprang. Fatta inte riktigt vad som hände men fick lugna mig med en öl. Fattar fortfarande inte att det faktiskt hände.
Flygningen gick smidigt,dock kunde jag inte sova en blund, Min väska kom ut först av alla så jag tog den och sprang till bussen,gick inte och sova på den heller. Väl frame så fick jag ett jävligt varmt välkomnade av vackra människor.De fick korvar och jag fick shot och toast. Vi drog ut och mötte upp folk, gick på svartklubb(tråkig) gick hem och hade efterfest. raggade kunder och sedan la jag mig på soffan med peter för att sova. Somna dock inte förens kl 07.30 dygna nästan.
Lördagen gick jag och carro och mötte upp linda som inte sov hemma. Vi gick och köpte cigg , köpte strumpor och drack kaffe och pratade om våra killproblem. Kom hem vid 17 för att laga mat och sen påt igen. Denna gång vandra vi till manolo<3. Drack x antal öl,hånglade,kissade i kors,kramades, pratade om oväsentliga saker,åt kebab utan kebab, var sur,efterfesta och somnade tillslut i soffan.

Vaknade way to late på söndagen. Myste lite och sen gick iv alla upp för att komma på vad vi skulle äta Det blev flirtys (stavning?) Asgott men de var sjukt sega med maten.. Gick hem och klippte hela kollektivet. 3 makeovers och 2 toppningar på typ 3 timmar. Helt sjukt. och så många kunder har jag nog aldrig haft på en dag heller haha. Jag packade och alla ville göra något utom jag för jag var cp trött. Fast det blev lite öl,cigg och kort till 4 då jag,peter och linda hoppa i säng. Sen hade jag det sjukt trevligt HAHA utan att väcka någon.somande och peter fick lyssna på mina snarkningar och ryck haha. gick upp kl ett rökte två cigg och drog till flygplatsen. Glömde såklart massa skit igen..Väl hemma dog jag i min säng. dock sjukt jobbigt att sova ensam..
Nu saknar jag allt och alla pussis

Inga kommentarer: