fredag 25 februari 2011

Jesus man, Why don't you piss on his brithday cake?

Jävlaballecpkukallt

Jag orkar inte vara sjuk längre..har suttit vid datorn hela jävla dagen som en apatisk apa och inte orkar röra mig.
Orkar inte känna mig som ett självömkande offer som är helt desperat efter människors uppmärksamhet för att får bukt på ensamhetskänslorna.Att vara sjuk suger balle. Ska aldrig någonsin önska att bli sjuk när man är trött på jobbet eller whatever man håller på med.KUK

Missar en superfest som alla på jobbet har träffat sina blivande män på nämligen nöjesguiden festen.. HORA.
Allt bara suger just nu och då kan iaf folk vara snälla mot mig och inte kalla mig dumma saker även om de är sanna.

Dock blire Barca på påsk och New York i höst. Det gör mig iaf lite happy.just nu hatar jag sverige..




What if everything around you
Isn't quite as it seems?
What if all the world you used to know
Is an elaborate dream?
And if you look at your reflection
Is it all you want it to be?
What if you could look right through the cracks
Would you find yourself
Find yourself afraid to see?

Inga kommentarer: