tisdag 1 mars 2011

Yeah right

Nu har jag suttit och drygat mot frida i en halvtimme typ ASKUL. Har vart en hel jävla balle tråkig dag idag.. Måste shape it up och fixa saker och göra på jobbet när jag inte har något att göra liksom! 
Imorgon ska jag och frida kolla på ett rum åt mig. vill inte ha det för jag vil bo med Josefine bara att vi måste fixa en lägenhet med..oj oj mycket nu..
Börjar 8 på torsdag med kommer vara helt död..nästan en 12 timmars dag..Aja bara och bita ihop och suck it up liksom. 
Nice skare bli och gå på date med Frida imörn tror vi behöver det faktiskt var ju ett tag sen.:)

Näsan är lika full med skit som innan btw. Får liksom igen luft när jag äter,borstar tänderna,äter godis? det är lite jobbigt faktiskt. ska ha med nossprayen imorgon. Dock är det något av det värsta som finns att spruta upp. skulle aldrig bli någon bra kokain missbrukare tror jag..
Virrpannan sofia har bokat en resa till barca samtidigt typ som mig. Ja man får åka till Barca för att träffa mig HÖHÖ.

Ja jag är snygg..ska vi ligga/rökapå/drickasprit/prata??

Ps. många som läser min skit men ingen kommenterar what's up people? vill ju veta vilka ni är;) ds.

3 kommentarer:

frida sa...

Jag läser men du vet du ju redan. Och fan vad bra du är på att dryga. hahahaha. blir ju nästan irriterad på riktigt ;) men bara nästan. PÖSS <3

Chilisex sa...

hhaha yeah right!

Beccccccca sa...

Jag läser <3 och nu är det du som blir frisk gulle!! Kryaaaa!