söndag 27 mars 2011

Sommartid.

Man blir fan helt skev i huvudet av tidsomvändningar. Palla och gå upp "astidigt" imorgon liksom..
Har iaf vart hemma i helgen. Livet har slått över lite så jag behövde komma hem till la familia. Tog en promenad och några cigg med Mary.Det var mys! Bakade morotskaka hela söndagen och drack för mycket kaffe med mamma. Beställde hotell och tåg till mitt halvtidsprov.

Åkte tåg med Becca och hon kommer även hänga med mig på lägenhetsvisningen på hisingen imorgon: Tack Hjärtat! Var på en vising idag med .. Som jag absolut inte kommer flytta in.. hon hade tyvärr en damp unge på 4 år som trodde hon skulle få en ny syster..Och jag som älskar barn liksom...not.

Nu ska jag ta upp min frysta mat och gå och lägga mig. Imorgon får vi se om jag kommer i mina nya second skin från cm. så jag ser lite snygg ut höhö. Puss och kram hela dan.

Inga kommentarer: