tisdag 15 mars 2011

I need a dollar.

fuck. Behöver verkligen cash. Har vart på banken och fixat ut pengar eftersom mitt kort är spärrat. Andrea på jobbet hade fått likadant så ett tips Betala inte med kort i NORDSTAN!!! Ganska seg dag och för fint väder för att vara inne. Min chef Maja tyckte jag skulle gå ut en sväng. Och fy vilktet topphumör jag blev på. Annars så hänger jag mest på Planket på helgon fy fan va roligt det är . Typ ett diskutionsschattrum:D ASKUL. Drick vin till med blire ännuroligare. Längtar till fredag som fan. Det vankas utgång med Bästa Monica och kanske herr Frida med. Denna gång ska jag inte ligga. 
Har lagt ut en annons på blocket med. JAG MÅSTE HITTA LÄGENHET!
Btw i mitt horoskop stod det att mitt motto för månaden var. Jag är snygg! Och de spränger heden. nästan lite rädd

Inga kommentarer: