tisdag 29 mars 2011

The last time.

Jahapp då var det dags att flytta igen då. Nu är det sista gången jag sitter i mitt fönster på wadmansgatan:) Vi har haft en fin tid ihop!Jag kommer flytta till lisch i en vecka sen är det en etta på hisingen som gäller! asbraooo.Kan alla mina mys forstätta hälsa på mig!

Hatar att städa helt hemskt. Visste ni att öl kan mögla och bli till en grön klump ganska trevligt.
Mitt hår är astort helt plötsligt iof fick det tvättat igår efter 1 vecka och 3 dagar:) så nu står det åt alla håll. Kul att det kan bli sån skillnad efter att ha blekt det:)


Linda berätta en sak precis som fick mig på cp humör.Jag blir jämt illamående när jag hör ditt namn:)
Känner att min blogg är sjukt tråkig.. kanske är för jag är sjukt tråkig? På helgon tycker alla att jag är sjukt snygg iaf det är ju alltid trevligt.
Sjukt osminkad session med.


älskar att se ut som en anka på alla bilder. sorry kan inte rå för mina bigga lips.
I helgen blire iaf hårförlänging ca 1200-1300 rikare gött mos. sen styrs kosan till uhamn/borås för intag av en hel del öl! aja so long fuckers.

Inga kommentarer: