måndag 7 mars 2011

Shiny penis extension.

Shit denna helgen tog jag verkligen igen allt jag hade och ta igen eller ja nästan höhö.

Fredagen började med att jag mötte upp Frida för köp av alkohol, vandra hem och köpte pizza! jag duschade och sen kolla vi lite tv,sminka oss och hämtade gästerna i form av Monica Jones,Josefine Karlsson och Emelie Gehlin. Emelie var bra i gasen och blev blind på ett öga och fick åka hem. Vi andra pratade om allt från nässpray till preventivmedel ganska rolig kombo. Sen drog vi oss mot Sticky fingers. Det det fan en hel sjö av snygga män! Sikta in mig på två fick nästan en. Vet egentligen inte om han dissa men kändes så. Frida fick hångla och Monica fick en hel massa göttit! Kvällen sluta många öl senare jag satt utanför och skrek att jag är ful. ringde Linda hon sa att jag inte var ful, fick sne prata med peter han sa också att jag inte var ful. Kunde dock inte släppat ändå,Ringde Jennie när hon fick höra om vem jag ville ligga med så höll hon på att ramla ur sängen tror jag., På vägen hem träffa vi några hardcore killar. asgulliga en av dem erbjöd sig att ligga med mig jag sa dock nej och ville ha en kram. Det fick jag:) Gav mitt visitkort höhö. Vi kom hem och kolla på konstig porr.Höhöh somnade väl runt halv 6.:


Lördag: vi kom väl upp till 1 och drog en vända på stan träffa anna och maria,åt med dem, Träffa valle! Vi gick hem och snart kom Lisa och becca. vi åt igen och sen börja vi dricka. Det var mys och vi dansa och blev fulla. Sen drog vi åter till Sticky. Hur mycket folk som helst. kom in en annan ingång och jag var helt förvirrad. Det är fasen rätt stort där. Såg en snygg kille som hångla med en ful tjej.En diskussion vi hade tidigare under kvällen var om en undersökning om att par som tjejen är snyggare än kille håller oftast inte. Han tänkte nog på det. Sen dansa vi drack mer bärs, Satt och blev johan glans rädda. Träffa lidköpingsbor,och så klart kom mitt ligg. Han la inte ett öga på mig dock så gjorde hans kära crew det åt honom. Shit har aldrig känt mig så uttittat..?en efter en dropa alla av. Jag och frida blev sist kvar och sjöng med i alla låtar.Frida var en cockblocker för sig själv  ocj samma var jag. vi vandra hemåt runt 4 snåret. 

söndagen var feting seg och efter alla hade åkt så kolla jag på serier hela natten och måndagen likadan so far. 
Jobb imorgon man känner sig helt skev efter en långhelg. Sen behöver jag en ny lägenhet med..
Har en massa bilder men jag har något cp program så jag kan inte ladda upp skiten. ni får vänta...

Inga kommentarer: