måndag 14 mars 2011

Weekend.

I trosdags kom frida hit och flyttade in så att säga. Det var gött med lite sällskap. Det behöver man nu i vår mörkret. Frida uppdaterade sin helgon. och jag försökte få ihop det sista av min erotiska novell..Fuckade totalt och fick dissen av Elvispen. gillar mina kodord.


Fredagen började med regn.. Så jag tog storjackan och på med mjukis och gav mig ut i äckelvädret.. Yes kommer till brunnsparken och ser en person som jag absolut inte under några omständigheter ville träffa. daselvisp.. Gömmer mig bäst jag kan och ringer 3 desperata samtal till frida. Sjukt lugn dag på jobbet. Kul att Joy var där och praktiserade.!Fick ett OPI nagelack med nice! Frida kom och Hämtade mig vid 7 och vi sprang till systemet. Sen kolla vi tv och drack lite bärs och jag hade klädpanik med fick tillslut till det. Snygga var vi och drig iväg till rockbaren. JÄVLA MEGA KÖ! vi sket it och drog till Sticky istället. (har fan blivit vårt stammis hak)  Toa first up! och sen så klart var han där med sitt jävla emo gäng hahaah eller vän kanske de heter:D Aja jag och Frida satt och skratta och skåla i ettt hörn. Träffa en lite förtjock ibörjan trevlig men sen blev jobbig gubbe. dock fick vi varsin öl.Bjöd en söt rocker på en smal cigg. Han neg hela tiden:)
Aja kunde blivit en sjuk bra kväll men vi var tvungna och sticka tidigt hem för jag skulle jobba.
 Platt håår.

Lördagen börja med en bakispromenad till jobbet. Klippte tre pers gick hem. Sooooooooooov. Duscha och så vare påt igen. Josefine kom förbi en sväng och sen kom Valle som hängde med ut. Dock vare typ inte lika nice som i fredags och förra helgen. jag kan fortfarande inte ragga.kan någon lära mig?  aja vi gick hem tidigt.
Köpte dyr fyllemat och dog. 

Söndagen inleds med SÖNDAGSÅNGEST DELUX.
 Dock kolla jag på stylisterna och börja sminka mig och kände mig piggare. Efter frida hade gått och gick jag och handlade. Höll på och slå till en jävla bajs gubbe som ville gå före ikön. Inte när Mela är på bakishumör.


och nu fick jag precis reda på att mitt kort är spärrat för det har varit med i någon bedrägeri skit. nu vill jag dö på riktigt. har 14 spänn ute.

sorry för alla bilder påmig men har inget annat att lägga upp. förutom en snodd bild ar frida.


Inga kommentarer: