onsdag 23 mars 2011

Who's up for it!?

Efter att ha varit hemma och har ont i min axel..Massera någon? 
Mamma har varit här. Det har varit mysigt. Jag tycker om min mammi väldigt mycket.
Idag var jag och kolla på ett rum vid lilla bommen. Det var mysigt dock utan dörr. men är det funkar väl. De som bodde där verkade mysiga.
Är trött på jobbet. Alla mina kunder avbokar. Jag vill inte städa tvätta stå och glo i receptionen längre. JAG SPYR PÅ SKITEN!!!
HATAR FUCKING NORDSTAN INGEN GÅR IN DÄR.
Börjar få lite smått panik. jag kommer inte kunna jobba kvar om det fortsätter såhära..Jag vet inte hur jag ska fixa det heller. Sorry men jag blir faktiskt derpimerad. 

Är silvergrå nu iaf. man känner sig så himla snygg efter man har gått runt och vart gul i 2 dagar. Nu kommer alla som står brevid mig vara gula dock eller se gula ut. MOHAHAHA.


Aja jag är inte glad. ingen kan gå ut och dricka öl med mig på sticky på fredag heller.. Balle.

Inga kommentarer: