söndag 31 juli 2011

You reach for the stars.

Helgen har vart fin. Jag är glad! 
I fredags så nykter hängde jag med sjukt fina människor!Bytte piercing och kände på mig att jag skulle träffa piercaren igen vilket jag gjorde på järntorget haha. Gick vilse i Annedal! Förfestade i världens slottlägenhet.Träffade Alice cooper på kings head och drack vatten. Sprang i klackar och somnade gött i min säng. 

Lördagen började med jobb. Kände på mig att min sista kund skulle avboka vilket hon gjorde. (har nog ett sjätte sinne?) Åt middag med Lindas mamma och syster(min såkallade andra familj) Duschade och drack Motörhead vin.Drog till kungsparken och hängde. Borde gå en engelskakurs " It's a german beer, What? It's pripps blå? God it's important...Alla asgarvar. Drog till hensriksberg takterass. Träffade halva smedjebacken! Fick ett helt killbord att vända sig om (har man lyckats då?) Alla snygga killar var svinkorta..." Do you love me? Yes i love you. Do you really love me? Yes i really love you. Fan va fin kväll.!

Söndag. Syr och dricker asmycket kaffe, Åker och bakishänger med Sandra,Peter och Philip. Awesome! 
Nu ska jag sy lite till och om en vecka är jag borta WIE!

1 kommentar:

Sandra sa...

Vi har haft det på tok för fint hela helgen alltså. Du är så bra <3