söndag 17 juli 2011

:)

Helgen har vart helt fab! och förhoppningsvis kommer det fortsätta så imorgon. Idag var första dagen jag inte drack... Jag tog kanske lite för seriöst på det dära "melaskamegaölhänga" Och dänga fick jag jävla bakis jag har vart hela dagen. Tur att jag och Mr. J bytte dag haha. Jag äckelhängde med valle och pizza och true blood denna söndag!
Igår var skit kul! börja hos andrea och fortsatte till rio rio!Jag börja med en white russian. Och blev skitfull hahaha! När jag kom hem så fick jag ett 50 årigt ragg efter mig och sen när jag kom hem så spydde jag hahaha!
Ja shit!
Måste påpeka en sak efter jag skrev att jag skulle bli tråkig så halverades läsarantalet. men what to do! 
Kommer ju bli sjukt spännande nu framöver vill jag lova!
Nu liggar jag nerbäddad i min nybäddade säng och är nyduschad Fint!
Imorgon kommer bli en bra dag!

Inga kommentarer: