onsdag 20 juli 2011

How does it feel?

Massa jobb och jobb igen. Drog hem och byte outfit för en ölhävar outfit.Laga snabb makaroner. de är jag fan bra på nu!  Åkte till Järntorget för att vänta in vänner. Gött typ en halvtimma förtidig...anledning massa band som skulle repa och en kompis pojkvän som ksulle fixa håret.. Jag säger åde..Men satt och chilla sönder stället. 
Elin och hennes hårfixade pojkvän dök upp med en välbehövlig öl i handen. 
Vi vandrade mot andra lång iväntan på frida hennes pojkvän och bandet. Vi hamnade på kingshead där jag såg ett par väldigt bekanta skor.Blev sjukt nerövs och värmeutslagen kom som en våg...Gött.. Bernhard köpte en öl åt mig och satt och titta på mig med det där Orsa lugnet. 
Mitt i allt kommer Josefina fram och vi snackar rabatt,myrorna,Björn axen och starta björn axen på myrorna haha asfett!
Sen Kom världen bästa Frida! vi drack bärs och hade oss! 
cigg pause. 
Gick fram och prata lite med de välbekanta skorna. (jag måste sluta va så jävla nervös.) Det blev en cigg till lite senare och en promenad.  Och vem vet hade ju nästan kunnat bli en resa till Stenungsund.Haha! 
det var fint och jag hoppas snart blir snart!

fick mig en ensam promenad hem dock och kissade ner hela avenyn.(så man gör här i gbg) Och störde mig på alla små ungar som spelar fotboll i danna stan denna vecka..

Det bästa på kvällen var nog elins samtal kl 01 om att hon trodde hon skulle bli våldtagen av en skinhead 100 meter bort! du är söt!

Inga kommentarer: