måndag 18 juli 2011

Night train.

Morgonen var väl inte den bästa.Vakna av ett sms som jag dumt nog svarade jävligt oplanerat på..gick upp funderade starkt och skita i allt och ta på mig mjukisbyxor på mig till jobbet.Sket i de och glömde dock och borsta tänderna. Tog en cigg till frukost för jag var opepp på livet. Kom till jobbet möts av Maja som är solbänd och fin. Berättade om mitt vaknade för henne och hon sa SKÄRP DIG! Och jag skärpte mig. smsarn sa också skärp dig lite senare. Haha patetisk jag är.

Hade ändå en nice dag på jobbet. Gjorde en makeover på min kusins kompis! Hon raka iprincip av dig håret ifrån att ha sett ut som en modebloggerska.Sen Blev jag med LÄGENHET! Helt jävla lycklig! Masthugget here i come! Kommer ju kunna dricka bärs varje dag utan att va rädd för spårvagnen eftersom jag kan gå!I will go from Etta till tvåa för mindre hyra + balkong(kommer ju börja röka på heltid igen) + BADKAR! En soffa får jag på köpet som man kan sova i! Men shit så glad.

Drog hem skicka mail och sen drog till elin för att måla naglarna äta och se på en film. Mys!
Det blev en fantastiskt måndag ändå!


Ps. Vem bestämde att gud var god och djävulen ond? Bibeln? Ds.

Inga kommentarer: