tisdag 26 juli 2011

Jag är kär.

I tanken på att jag ska flytta till masthugget.
I tanken på att gå och få köpa vinylskivor i en liten butik i Majorna.
I tanken på att jag kan få ställa upp mina whiskey glas i ett fint skåp.
I tanken på att jag snart kommer få sätta upp massa fotografier på min nya vardagsrumsvägg.
I tanken på att det första jag kommer köpa är en drömfångare.
I tanken på att jag snart kommer få sova i min egen säng igen.
Nu känner jag mig sjuk ensam. Har hängt med folk varje dag efter jobbet. Fick världs ångest av att veta att jag skulle åka hem till min tysta,mörka illaluktande lägenhet på Hisingen.Jag har redan flyttat ut och det är döden.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh det är ju jättehärligt att få ha lite eget!
håll ut baby, och du är inte ensam om att ha ensam-ångest om det nu är någon tröst!

puss! saknar dig!