lördag 23 juli 2011

Shit.

Igår natt var sjukt rörig. Hela jag blev en röra. Salongberusad.  Först en jävligt skum och jag vet inte onödig konversation på facebook av alla jävla ställen. Visst jag blev inte klokare men vad spelar det för roll? vi kom nog fram till bra saker dock. Mitt i allt ihop får jag ett samtal om en annan röra. Så få blev det trösta där, Skriva sjukt arga mail till någonannan och sen förlora fan inte hoppet till en tredje. Och samtidigt ha en rörig konversation om ja livet?
Jag sov knappt 3 timmar. Nu minns jag inte riktigt vad jag heter. Det bästa är att jag känner ingenting. Jag har aldrig känt så. Jag känner alltid någonting om det så är positivt eller negativt. Men nu är jag helt likgiltig.Jag ser det som en bra sak.Det kommer bara bli skitbra! Jag känner det på mig.
Imorgon ska jag dricka white russian.

Inga kommentarer: