söndag 3 juli 2011

Dumasses.

Lördagen var ju rätt kul alltså. Jobb till halv5 drog hem och gjorde mig till en ny människa. Drog till elin vi handlade jordgubbar,saft,dricka och ciggaretter. Sen gjorde vi strawberry daiquiri i hennes 70-talslägenhet! Dansade,fick present och snacka skit.
Sen drog vi till trätorget till en lam fest..Värsta uppstyrt fint ändå. Vi ändrade på deras musik,jag hade alldesles förlite kläder på mig för deras fest,jag spillde öl i deras soffa. Jag och elin snacka med ;Maja tills hon drog för att paddla kanot i Årgäng.Aja drog till stan för att möta upp jose! Hon var long gone, Fick inte tag på henne panik! HON HAR BLIVIT VÅLDTAGEN! 
Vi bestämde oss för att gå in på Rio rio och sen ringa polisen kl 2. I Dörren möter jag Finaste Andrea! Köpte white russian. Drack den. Sen ragg nummer 1

Halvfransos som sa att han var största svinet i stan gött..Sen så tyckte han att jag inte såg svensk ut. Men det är jag. Han bara du ser ut att komma någonstans ifrånmellan Tyskland och Frankrike. Jag bara min morfars släkt är därifrån. Han bara Jag är bra på att se igenom människor. (Du missa att jag har bruna linser va)dumass.
Vi satt och prata ett tag.Sen ville han dela taxi med mig. Fuck no. Sa att min kompis skulle sova hos mig.då trodde han jag var lesbisk..

Sen dansa jag! Vi dansade praktiskt taget sönder stället!

Ragg nr 2 coming up!
Kille aaasss lång killee: Du har riktigt grym stil! Jag: Tack! Kille: aaasss lång killee: Vi ska inte hångla lite? Jag öh nej tack?!
Sen tyckte jag synd om honom men allvarligt. 

Sen drog vi hem. Jag somnade och vaknade kl 05.30 och trodde jag skulle dö.




Hmm.Är nog inget fel på mig bara att jag inte riktigt får det jag vill ha..

Inga kommentarer: