söndag 24 juli 2011

Rehab.

Vad hände igår? Jag åt för lite det vet jag. Vi dansade sönder min lägenhet. Jag drack för mycket White russian. Jag pratade i telefon och jag minns inte riktigt vad jag sa. Vi sjöng till slipknot. Mina grannar lär hata mig.Jag skickade sms som jag upptäckte i morse. Ångesten är inte måttlig. Sen ringde jag nog väldigt mycket mer för jag massa sms och som frågar vad som har hänt? Jag spydde och sen spydde jag igen,galla. Jag ser ut som jag har gråtit. (iof så gråter man när man spyr) Jag har nästan druckit varje dag i 2 veckor min kropp är trasig.Ångesten är åt helvete.Jag ska aldrig mer dricka sprit.Min pappa kommer skratta när han ser mig och mamma kommer väl inte vara så lycklig.


Men varför ligger jag här och har ångest för jag skicka ett sms förmycket? Amy och Norge. Vad är det som händer egentligen? mitt nu mycket trasiga hjärta finns hos dem som behöver det.
Ps. Mitt hjärta är inte kärlekstrasigt utan sprittrasigt,kände att jag behövde förtydliga det. Ds.

Inga kommentarer: