onsdag 13 april 2011

Ostimulerad.

Jag märker att många som googlar kommer in på min blogg genom ordet bromhexinhydroklori. och då menar jag väääällldigt många hahah lite roligt. jag undrar varför man vill googla på det:)
Bromhexinhydroklori är det aktiva ämnet i bisolvon hostmedicin.

Annars är jag sjukt ostimulerad igen. och då menar jag också sjukt ostimulerad. Dock hoppas jag på att kunna få ta in en eller två modeller imorgon. PLEASE! kommer gå bananas också. Kommer antagligen inte få nångon att sova med imorgon helelr så det suger ju lite faktiskt.(får vänta tills nästa torsdag)
Jag känner mig mer och mer ensam och orkeslös när jag är ostimulerad. Jag vill göra saker men orkar inte. Mitt minne fuckar med. dock närminnet och det är väl iof inget farligt men. äh nu surrar jag big shit igen.

Saknar mina sthlms brudar sjuk mycket nu..

Inga kommentarer: