söndag 17 april 2011

Haha knäpp helg.

Frida kom hit i fredags och vi drack lite bärs och åt  mac donken eller jag åt mer än frida. Sen drog vi ut på sticky! På vägen in träffa vi poliser och pratade om västar;). 
Kom till sticky drack mer bärs och träffa väldigt mycket konstiga fulla människor. typ Mini oskar och stor oskar som trodde jag och frida var syskon först..? allvarligt.. De körde "spelet" all in sa frida och har läst boken. Så jävla fult. Frida hitta ragg men han var jättekonstig..Anna kom förbi en sväng men hon hade med sig en för liten kille så de kom inte in. Träffar Andrea ocn snabbis med haha det var lite sjukt:D
Jag och Frida drog hem vid 2 typ. däcka ashungriga.

Lördagen vakna jag av världens skallebank..Helvete inte okej..Vi masa oss ner till hj.platsen och raggade mat. Mac donken igen..BARN ÖVERALLT.. kommer jag och frida där och stinker sprit...aja vi handlade även mer sprit och kolla på en laddare till mig. vandrade hem och dog lite. Runt halv sju kom Becca med sitt crew och det börjades drickas igen..Jag = asseg...Men det var trevligt! Sen drog vi oss mot en fest in ma hood och drack mer träffa Charlie manson och Salem al fakir. Körde Quiz och rökte massa på en fin "Balle"
Sandra kom förbi en sväng! AWESOME! hur länge sen som helst jag träffade henne!!!! asnice. Dock drog vi vid 1 för jag höll på att somna.Grannen spela sjukt hög musik och jag fick ligga och kolla på fänglseserier tills frida kom hem. Hon var gla i mössan! söt!





 Beccas bilder!
Söndagen vaknar jag av att grannen skriker JÄVLA BÖG JÄVEL,FAN OCH HELVETE. kollar kl och den är 09.58..gött.. Somnar om och vaknar av världens bas rätt i örat typ. Grannen har fest kl 11.30.. Frida vaknade och ville dö..Vi åt frulle kolla tv och drog och köpte min laddare sen åkte hon hem. Jag gick hem och hängde på Helgon chatten. vid 16.20 kom Adde hit och lagade mat till mig och rökte upp mina cigg och var sällskap i 2 timmar. Har bjudit honom på cigg en gång på sticky that's all haha känns lite konstigt att få hem en främling men han var snäll och bra sällis. nu gick han och nu ska jag vara bakis ett tag
gjorde ett smycke. ganska trött på rättvända kors.

Inga kommentarer: