söndag 10 april 2011

das helg.

Helgen har vart sjukt lugn. Massa film och sjukt mycket godis och bra häng. Dock är jag så sugen på öl nu så jag typ smäller av.Jag vill ha öl ja jag vill ha öl!
Nästa helg blir nog fet då det är party på schemat. thank you jesus!
Har typ inget intressant att skriva egentligen.

Min familj är i gbg nu och har med hela mitt liv. (nästan) Har byggt och hatt oss,sett kändisar på stan osv.

Nu väntar jag på ett telesamtal och kanske film?





Ps. Många känns lite oroliga för mig,don't be. det är mer bara att det låter jobbigt jag måste ibland prata mot en vägg för att må bättre:) nu mår jag inte dåligt så men det är nog lite vårdepp som ligger och lurar. Ni behöver inte vara oroliga gullisar.

2 kommentarer:

Amanda sa...

åh, värsta voxpop-nostalgin med den videon och låten :)
kram
amanda

Chilisex sa...

Elller huuur:D