torsdag 14 april 2011

mörkchokladochpäron.

Jag förstår mig inte på mitt redigeringspogram alls.. dock fick jag väl till mina bilder någorlunda men åå blir så sur..vill ha PS!!!!
Aja Erik kom in och klippte sig idag var rött görr för då fick jag något att göra:) en fick jag en drop in med.typ värsta surf killen hade kunnat vara liggbar..dock mega kort skit också...
dock roligaste ever. Höll på att AVLIDA!!! mega bögen från ullared står och demar hårfärg inne på Åhlens!
Jag sa till Maja att jag skulle springa med tvätten hela dagen..(dock hände inte det men)
Tog halva lunchen så jag slutade lite tidigare! gött mos.
Handlade lagade matligger nu i sängen och väntar på all kl ska bli 18.30 så jag får se fridas fina face!
Dock känner jag att jag egentligen hade behövt ligga idag. Helvete..
Glömde att köpa cigg med gött liv.




här har ni honom! hhaahaha

Inga kommentarer: