söndag 3 april 2011

herregud,

Vet knappt vart jag ska börja med helgen.. Åkte till uhamn efter jobb. Kommer hem till linnea och snart kommer alla fullefanskap efter gällstamilen hahah. Jag och linnea åkte till Ica för att köpa mat. Linnea som ej har körkort fick typ hjälpa mig  att fickparkera hahah.var nog en rolig syn. Vi förfesta lite och sen drog vi upp till nästan toppen av uhamn. Kommer in till ett söndertraschat hus och två sönderslagna killar. Tommie städade upp och vi börja festa. Jag blir full och huset går sönder lite mer. Vi drar in 7 pers i en bil mot borås. Det blir hångel i bilen för både mig och Jennie. Väl framme i borås så blire strip-tees på gatan höh. Vi vandrade upp till Borås nya reggieklubb och var där en timme. Sen fick vi inte tag i skjutsen. Jennie sprang iväg med några och Erik var borta. Kul..Jag och robin drev runt i borås. Jag ringde arga samtal. Fan va sur jag var. Robin fixar iaf skjuts. Till Dalsjöfors..Vart fan nu det ligger. Sen händer det lite saker som var ganska läskiga och som jag inte kan ta här..kanske har span på mig nu.Kul.
Runt kvart över 5 kom vi hem till Robins kompis. 
Gillar att jag är i världens ände med två killar jag inte känner. Som också håller på med spännande saker.
Aja fick ligga en sväng de var ju alltid trevligt. Hittar en däckad kille inne på toan.. Somnar vid 8.
Vi går upp vid 13. försöker fixa skjuts till uhamn. Som gick jävligt bra de med. SUR TJEJ.

Aja jag hade jävligt kul men nästa gång ska jag boka sovplats hos mja lindas mamma eller pappa kanske.Så jag slipper riskera att sova på en parkbänk.

Nu mår jag skit typ.

Inga kommentarer: