fredag 8 april 2011

DO I LOOK LIKE MR.MUSTARD?!

Shit vad jag inte orkade gå upp imorse egentligen sov tio extra! gött vare.
Fixa mig lite så gott se gick efterosm mitt hår inte alls var pånyttfödd efter nattinpackningen.. Herregud dock vare gött mjukt ändå haha. Hade två kunder som blev nöjda en tyckte det var lite dyrt bara. sjukt jobbigt de dära..
Har märkt att alla mina nya kunder tar mitt visitkort det är ju stört gött iaf. Då vet man att man gör något bra:)


Har hängt med José idag vi kollade på the hangover den var nice!Gött att hon kom hit annars hade jag väl gått och blivit depp igen..
Alltså kan inte sluta tänka på helgen fattar inte ritktigt hur jag har blivit så tankspridd av den.?

Patar lite med jennie om män osv. Jag säger hela tiden att jag vill ha en pojke men när jat tänker efter så vill jag ha den här närheten. Kanske inte ett förhållande utan mer någon man kan hänga med. Men inte bli uppbunden på. visst jag är en svartsjuk jävel men ändå.Man vill ha någon att mysa med och ändå kunna hångla på män på krogen.. haha kommer dö ensam ja tack!



ja om man ändå såg ut osm på de sista bilderna haha nopp. Mjuka riset här ja!


Ploppa just upp nostalgi.



Haven't found a way to say fuck you politely

Inga kommentarer: