torsdag 7 april 2011

Hair.

Såklart kunde jag inte sova igår låg och verd och vände mig tills kl var 4 typ.. Skickade lite sms som gjorde att jag är glad nu:) Jag gick upp kl 7 iaf och vandrade till spårvagnen och åkte till jobbet. 
Upptäckte att jag hade glömt både tandkräm och tanborste. Fräch tjej:)
Jag var först på jobbet och sen börja de ramla in. Det blev frukost och sen kom sjävlaste Peter Hägelstam på besök och vi tångade vågor i 4 timmar typ. JAG KLARADE DE!!! hlet överlycklig!! I skolan klara jag det inte.Så nu är jag gladis. Sen hade jag 3 klipp kunder. Shit 11 timmar jobb nu är jag helt slut..
Fick mina kerastase grejjor med. Jag fick en nattinpackning,en olja och en solspary till ett värde av 1200. niice! Sen kommer jag äga 4 liter potion 9 med hahaha:D Köpte en Beastie boys tee som jag nu ska göra om till ett linne;)Nice!





Inga kommentarer: