måndag 11 april 2011

Foreskin.

Idag lärde min lillebror mig vad foreskin var på svenska.. Smart brud...La familia här vart här en sväng och jävlar i min låda vi kan inte umgås på 43 kvm en längre stund med en tv iaf. Mamma försöker fixa iordning min lägenhet. NEJ! det måste jag ju försöka med själv(jävligt dålig på det dock.) Pappa kollar på alla soprt osm går att titta på plus läser tidningen och samtidigt gormar om hur det ser ut i lägenhet. NEJ JAG ORKADE INTE..Kaffe +cigg och en telefon löste mitt problem lite iaf.
Hängt på jobbet och glömde mina saxar ..panik. så mamma och pappa och joakim fick köra över dem til fastlandet hahah. Dagen gick snabbt för jag hade massa kunder götte.
Kom hem och kokde buljongkokat ris med stekt broccoli till mig och bror min.Han gillade broccoli sensation!
Försökte fixa hårdusch med toning och inpacking tog nog 3 timmar hade telepauser of doom. De var trevligt.
Nu ska jag och min kära bror sova båda ska ut på äventyr imörn. eller ja joakim iaf.




Hm. filmsällskap på torsdag kanskeeee. oooppsii.


Inga kommentarer: