torsdag 20 januari 2011

Sexuell Frustration

Det skulle jag skrivit om igår egentligen min stora sexuella frustration..men haha det behövde jag inte...;)


I förrgår natt såg jag tillslut på After sex efter att ha skypat med mina favvosar. Jävar de är ett tips as nice film. Den handlar om nio olika par och vad de snackar om efter de har legat. asintressant hahah. Försökte komma på mina bra diskutioner efter sex kom inte på någon.. Klart som fan så somnade jag assent och kom knappt upp..Vandra till jobbet till hard trance för att få upp farten hahah. Kom till jobbet där alla slappa aom aldrig förr hahah. Ingen hade något och göra knappt på hela dagen så vi grejeade med varandras hår. Soft och segt.

Sen skulle jag iväg och klippa Erik men såklart var han och drack öl så jag fick också åka och dricka öl. Andrea och Sofia skulle åka och träna så jag åkte med dem till Domkyrkan där Erik,Robin och Richard hoppa på. Hoppa av vid järntorget och vandrade iväg bort till kellys. Där fick jag en massa gratis öl och en pizza:) nöjd full tjej. Vi pratade om massa saker mellan himel och gjord och sen blev vi alla trötta och jag hosta sönder.
Sen åkte jag hem inte ensam dock:) Var mer för att jag inte ville sova själv..Jag hatar och sova ensam när man har sovit ihop med någon eller några i 2 veckor. Dock så ledde de ena till det andra och woppsie vi sov inte. JAG FICK LIGGA. Det var nice med. alltså one night stands brukar vara jävligt kassa det var inte detta:) haha han gilla mina ben och mina bröst. jag gillar också mina bröst;)
Dock hade jag ett litet problem som förstörde lite för mig. men jag lär ju ha lärt mig tills typ imorgon höhö.
 Ingen ball diskussion blev det efteråt heller hahaha:)

Min morgon var lugn jag duscha,åt överförde pengar sminka mig knappt och vandra iväg. Mötte en uteliggare som kissa mycket kuk på kort tid haha. Älskar mina jobbarkompisar man kan verkligen snacka med dem om allt. Vi kom fram till att jag skulle köpa dagen efter piller iaf och jag spydde inte av dem. hade varit kul. Sen kom salongshunden VÄRLDENS SÖTASTE! Köpte lite färg till Frida med så ska jag snygga till henne med. hade två kunder de blev nice. 
Dagens kommentar: Sara" Mikaela du har väl inget att göra nu?" Jag "Nej" Sara" men va bra kan inte du tvätta mitt hår? Eller orkar du? Klockan är ju liksom sex och du är nyknullad"  HAHA

Nu är jag astrött och det ser ut som skit i hela lägenheten men jag åker till lisch för att tjäna lite cash och boka en speciell tid;) 


Pussis

Inga kommentarer: