måndag 17 januari 2011

Bromhexinhydroklorid.

Jag hostar sönder, seriöst.. Vaknade tåv gånger inatt av att jag var helt genomsvett och hade ont i magen. sen låg jag vaken och hosta i en timma för att sedan somna utav utmattning. JAG ORKAR INTE MER..

Min dag börjar inte bäst heller. var så klart jättetrött när jag vakna, såg ut som skit i håret dock har det fått awesome färg nu efter min och mammas mix av askorbinsyra och rensningsshampoo och så lite 10 V!
Men jag kom nästan försent till jobbet för jag orkade inte gå upp imorse och hittade inte mina kläder.. Sen stod jag och rulla permanent på tid..det ska ta 45 min det tog 1h och 10 min KUK. Ja det gjorde ju inte dagen bättre. sen så fick jag städa..städa lite till och ännu lite mer. askul..aja vad gör man inte lätt när man inte får några kunder..men det kommer:) lite skönt också iof nu när jag inte är 100% bra heller.

Köpte en klänning på lunchen med i jeans as söt!
Dock så har jag tydligen storlek 37..38 lite förstor och 36 lite för lite. Det ger mig ångest. Saka jag banta eller gå upp i vikt pest eller kolera. aja det löser sig!


Har tänkt och ta tag i livet och börja träna med (när isen har smällt) ska faktiskt börja springa(kommer aldrig hända) Så jag är superredo för beach 2011!(måste köpa skor med)
Btw..Min lägenhet!






Nepp nu äre dax för: Bromhexinhydroklorid,Bensokain,Noskapin och After sex:)

Pussis

Inga kommentarer: