söndag 16 januari 2011

Göteborg.

I tisdags bytte jag stad igen, flyttade till Götebörg för att börja jobba på Urban by Björn Axen. Efter två timmars sömn så åkte jag och mamma till Götet med men massa packning.

Jag drog till jobbet och såg att jag har inbokat 3 JÄVLA KUNDER! och inte nog med det EN ENGELSK TALANDE. höll på att dö lite där på plats. Men alla lugna mig och sa att jag kunde förmodligen mycket bättre engelska än henne eftersom Maja inte hade uppfattat hela hennes namn.

Det Blev lunch och jag mötte upp mamma för att hämta min nyckel till min kära lägenhet. Gick tillbaka och hade två kunder efter som en engelsk talande inte dök upp! TACK GUD!
Åkte till lägenheten efter jobbet ASNICE DOG IGEN!
Hur fan jag ska kunna flytta ifrån den är fan frågan... Det roliga var att i Barca pratade jag och Peter om att det vore coolt att ha ett rum med bara en skitstor säng. Jag har ett asstort rum med en ASSTOR  säng i! jag kan ligga raklång på alla håll och kanter. Im happy.
Dock har jag ju inte haft nått nät. Men jag har jobbat på, kommit in i gänget på jobbet med GÖTT

Igår efter jobbet mötte jag upp erik för bärs! Jag Erik och Robin satt och diskutera hår och reklam och även Handsprit. Sen kommer Frida love och hennes gäng och joniar oss för en stund. Jag  får act wingman eller jag och Robin fick. Jag blir full på tre öl plankar på spårvagnen och ser ut som en snögubbe när jag kommer innanför dörren hemma fy fan för sverige allså men jag tror gbg blir nice.






Har börjat ladda ner that 70's show och filmen after sex. måste ta tag i livet nu liksom!
kreativ har jag vart med två par shorts och nu ska jag sticka!

PUSS

Inga kommentarer: