fredag 28 januari 2011

Nice.

What's new?
Jag jobbar på på mitt kära jobb fick lön i dag! GÖTT typ 5000 lite till så det är inga fel. Hängt med Erik igår vi fick ihop ett par intressanta diskussioner, typ 9 av 10 tjejer tänder på våldtäkt? Nja och erik har en väldans massa djur på sin iphone. dock tjötar jag så in i helvete om orelevanta saker så han blev nog rätt trött på mig .höhö!
Kändes som jag hade massa kul och berätta fast alla är typ helt livrädda för mig haha. eller om vad jag kommer skriva om. Min kära mor är tom rädd hahah hon läser inte ens min blogg(och tur fan är väl det).
Josefine flyttade hit i tisdags så hon kom hit i idag och vi drack kaffe/te och myste. helt plötsligt var kl 23.00. Asgött att bra människor börjar komma hit. Träffade Jennie och Linnea en stund på lunchen med det var SJUKT länge sen.
Sa gå och kölla på ett rum på söndag med. Det går bra nu.
Gillar att en pedofil från indien har vart inne på min blogg.Fan va mysigt.. 

Some pics på mitt liv.
























 Bilder säger mer än 1000 fel ordning med men orkar inte.








Inga kommentarer: