tisdag 25 januari 2011

Baseboll.

Fick reda på att jag får lön denna månan gött mos. Sen har jag skickat ett formellt brev till ett aktiebolag för att får ut pengar som jag inte visste jag hade! Gött 5000 rätt ner i fickan:) Sen har jag jobbat lite 1100 ner i fickan Gött. börjar ju bli stenrik:O
Skämt osido. Plankade på alla tåg jag åkte igår med fett gött kan de ha cp tåg hatar dem.så då tjänade jag ju in en hacka med.

 Gick upp tid i dag för en gång skull. kom ändå skitsent eller ja hann knappt äta frulle..Hade färg och klipp kund. RÖTT såklart svåraste färgen att färga. jag blev inte 100 nöjd men hon sa att hon blev nöjd. Och sen klippningen från långt till kort. Alltså ibland undrar jag när någon sak säga till mig att fan du gör fel. Men i slutändan har jag ändå gjort rätt..Aja. Köpte ett stycke Baseboll jacka med. Svart och gul. Det står The better Battery på haha:D Den är nice. mötte upp becca efter jobbet för att gå och klippa hennes luggisch hon blev supersöt! Resulltat har ni på facebook om ni är lyckligt lottade och vara vän med henne där:)
Sen måste jag ju klaga på mina fucking män som härjar i mitt liv. Kille nr 1. Är på mina kära vänner igen ALLTSÅ GE DIG DIN FITTA. jag orkar inte bli svartsjuk och känna mig super ful..
Sen kille nr 2. Är ju bara extremt töntig hahahah
Kommer aldrig hitta en bra man balle...




Håret kommer nog bli bra snart efter toffs och duschar:)

Pussis

1 kommentar:

anna sa...

du är SKITSNYGG! tro aldrig nåt annat din dumsnut <3