tisdag 18 januari 2011

Happypancake.

Alltså sötaste namnet eller! det är till en dateting sida och nej jag är inte medlem där. Men det är ju supersött! Dock fick jag reda på att gbg är tydligen ligga staden.NICE!

Vaknade kl 04.39 av ett samtal..Blev glad när jag såg att det var ett long distance och blev jag inte så glad när jag hörde vad de gällde... Alltså käre gud de behöver mig i spanien kan du förstå det?
Sen när vi la på börja jag hosta i en timme..


Gick inte upp i tids och fic kta med mig frullen till jobbet, åt den. sen så hade jag inga kunder så jag rulla en permanet. nu rullar jag på en timme 10 min snabbare än igår:) sen fick jag göra en uppsättning på en av receptionisterna. Tog typ tio min och det blev liksom snyggt:D hahah jag är good! LUNCH! de första jag gör är att tappa min matlåda över hela Åhlens personalrum..sen så har jag glömt min fucking plånbok alltså seriöst? Sen fick jag en kund, Askul indier. Det visade sig att han hade gått på samma skola nere i typ Malaga som en brud som jag är bekant med i Barca. Världen är så skrämmande liten. Sen efter det hade jag HÅR ÖVERALLT...min bh är typ förstörd och det kliar överallt..Sen kom ämnet bröst upp.Så vi alla jämförde våra bröst osv. ahah i love it. Jag har hamnat på rätt salong iaf.
 min bästa vän
försöker ta kort på allt hår jag på mitt bröst men det gick sådära
 my boss
 söta andrea
 personalrum
 jag har askul
4 nyanser av brunt




PUSSIS

Inga kommentarer: