lördag 15 januari 2011

Barcelona snabbis

Söp varje dag (utom en)
Dissa en viss herre! BRAVO MIKAELA!
Hade inbrott
Blev överfallen
Kollat på massa film.
Nästan dygnat
Såg solen för lite
Rökte alldeles för mycket
Lagade pankakor
Myst massor
Nästan dödat en kackerlacka(det var en gråsugga men det säger vi inte till någon)
Busat!
Inte fått ligga...
Fick dock sova tre nätter med en myspyskille^^,(det tillfredsställde nästan min sexuella frustration)
Glömt halva min garderob 
Åkte polisbil!!!!
Ätit smörgåstårta
Träffat gamla bekantskaper BÄST!
Träffat nya bekantskaper BÄST!

Jag har typ glömt hälften nu men jag kan säga att denna gången var bäst! Har nu varit i barca 4 gånger på ett halvår ganska bra gjort. nu flyger jag lika ofta som jag åker bil typ haha.

Jag saknar min bästaste något så jävla mycket vill dö typ och så saknar jag såklart alla andra med men linda lite extra.
Bilder kommer så fort jocke har fixat mitt ps så jag kan fixa oss alla snygga.




PUSS

Inga kommentarer: