måndag 24 januari 2011

Je ne se pas

Jag tror inte det är håret som är fel det är något annat och jag har behov av att prata om det även om jag inte vet vad det är. Kanske typ har mens eller något jag vet inte men nu har jag gråtit i en halvtimma för något jag inte vet varför.
Folk verkar inte fatta mitt hårproblem heller.Visst jag begär inte heller att ni ska det.Men kan jämföra det med en fobi för tex ormar,spindlar ja whatever. Jag är precis likadan bara att det inte är en lika vanlig sak att ha fobi för.

Håret är en bidragnade orsak till något annat. Jag vill röka en massa och dricka massa öl för att tänka på annat. Det är som man vill ta av sig en onepiece av obehags känslor. Jag behöver alla mina bästa runt mig för att känna att livet är på topp.

Jag är så töntig jag orkar inte jag orkar verkligen inte. känns dock gött att skriva för då kanske jag kan somna sen.Hatar när det är sakar jag inte kan ta på. Åker hem imorgon med. Har inga pengar och snart ingen lägenhet.. Sånt ger mig mer ångest.

Nu har jag duschat en omgång till med och tagit en bra inpacking så  FAKTISKT börjar det se ok ut i cam.
NU blir jag såhär vill ha sovsällskap!Det är också en såndära förbannade känsla.

Aja palla mig.


1 kommentar:

Anna sa...

<3<3<3
stumpan, jag finns här i alla lägen!