tisdag 28 juni 2011

Midsommar och Cph pro!

Fredagen. Slutade halv 2 och drog till skåne. Tog bussen till rosengård där världens bästa Klara mötte mig. Vi gick till Lägenheten och drack bärs och drack jordgubbar. Vi diskuterade för en stund om vi skulle till Köpenhamn den kvällen eller dagen efter. Vi bestämde lördag! Vi drack mina öl och åt pasta och ketchup och snacka skit till kl 3 typ.MYS!

Lördagen: Assega går upp kl 10. Äter fin frulle och åker iväg till KÖPENHAMN! Vi vandrar till ströget. Tar en bärs. Råkar kissa på killtoan. Vill ha glass och går in på macdonken Där det lukta fiskfitta så vi dog typ och sprang ut. Vandrade till köpenhamns skatehall. Kissar på ett hotell. Går förbi en liten tönt park och tror att det är där först (Panik) 
Väl där är vi nog sjukt snygga för alla glor på oss. Hänger runt. Träffar några tjocka skåningar som inte tror vi fattar skånska. (men alltså ska vi ta deras nummer???) Vi hör er. Vi fick öl iaf!  Kollar på finalen. Röker hänger mer runt. Var fan i himlen.Såg rätt många kända ansikten från både här och där.
Kolla på när dampungar trasha en bil. Som sen blev ett hinder haha. Så jävla nice! Deathrace. Prisutdelning. Vilka jävla pengar de vinner. Man visste ju vilka man skulle råna sen!Braydon Szafranski gick förbi oss och sa att vi var Awesome! Sen börja festen Öl 10 spänn! helt galet! Vi ragga vänner. Hamna med proffsen.Fick 
Braydon Szafranski på fall. Sen blev det not kiss and tell. Tappa bort Klara hängde med Dan Cates en sväng. Askul! Snubben jag bodde hos 2008 när jag drog till London för att träffa Horsey. Bodde i Death Skateboards lilla hus haha. Och han mindes mig askul! Sen träffa jag kalle som jag träffa en gång i barca och var asdryg mot.Hans vänner verkade gilla mig. haha
Shit Hängde runt med allt och alla. Så jävla nice!
Sen är jag kär i braydon med men han är ett svin like everyone else.


Söndag. Slappa sönder.
Måndag åka hem.

Aja I love skaterboys.





















Inga kommentarer: