måndag 13 juni 2011

Just so.

Det har vart så skönt att bara få vara hemma. Träffa människor man tycker om solat,grillat för första gången igår, visat min pappa piercingen. Han blev inte så happy. Men jag tänker på det min bror sa " Innerst inne är han glad för han har fått en lite speciell dotter" Så fint. Jag solade typ hela söndagen! Jag och pappa fixade luft i mitt bästa inköp någonsin! Min fantastiska low rider.!







Gillar att man ser min spegelbild!

Fixade nästan alla mina problem, kirra ett recept för 80 spänn. Gött och ha en privatläkare ibland.Var också hos tandläkaren för jag har fått problem med en visdomstand. Jag hatar tandläkaren livrädd..Och så klart måste de skära bort hud. Det gick bra och snabbt men sen svimma jag nästan inne på cervera.Aspinsamt...Men de var jättesnälla och gav mig vatten och stolar haha.Ros till dem!
 Älskar att min 5 år yngre bror går runt och bär på mig!




Lunchade med Beccis och Anna.Träffa även Mary en sväng igår.Sjukt fint! Jobbade lite med och klippte lite kusiner och kompisars bröder!

När pappa skjutsade mig till stationen vid halv 5 idag så kände jag en stark motvilja till att åka till götet. Skulle bara vilja vara kvar hos la familia.
Dock är Köpenhamn bokat och klart! HELT ÖVERLYCKLIG!Kommer nog bli bästa midsommaren ever!
24 juni kl 16.29 står jag på malmö station och väntar på Klara och förhoppningsvis Cajsa!

Nu ska jag lägga mig och läsa om hur sex gör dig vackrare! Ni får en recension imorgon!

Inga kommentarer: