torsdag 2 juni 2011

Fyllan a la Liseberg.

Igår var det sommarfest med jobbet! Råfett!
Vi började i kungsparken? där vi drack öl,åt massa saker och snacka skit.
"Tjenna jag heter Greger:) VA!!KALLA DU MIG NEGER?!?" " Och här har du din latte VADÅ DIN JÄVLA BLATTE!!"
Vi fick massa kondomer<3 och en äcklig gubbe stod och titta på oss när vi kissade. Våldtagen själ.
Fulla vandrar vi Avenyn upp och kissar på macdonken. Spegelposar. Fyllerringer Mamma.
Går och gapar To Drunk To Fuck över hela Liseberg. Kör femkamp! Jag och Andra typ 7 år gamla springer till Balder och beter oss som barnungar.
Ringde longdistans. Drog till ölhak drack öl! Drog till Järntorget. Drack mer öl. Åkte taxi hem.



















 Väcks av elin som ringer och är lika bakis som jag. Springer till Myntgatan i min egengjorda onepeice!
Köper med mig cola såklart. Elin möter mig och vi fixar brunch! Macka,kaviar,smootie,kaffe,scrambled eggs. Helt fantastiskt. Vi tvätta mina sängkläder och elins sockar. Vi sola och snacka om livet.



Sen gick jag hem och dog.

Inga kommentarer: