måndag 6 juni 2011

Fet helg.

 Jag var trfikfara. Möter kille och tjej. Killen spanar in mig som aldrig förr(Låter kanske lite väl  skrytit men shit) Tjejen rycker tag i hans arm och gapar "HÄR ÄR JAG FAKTISKT" Killen ser ut som han har vaknat ur någon dröm HAHAHA! Sen spanar en motorcykelsnubbe in mig och han kollar så mycket att jag var rädd att han skulle köra av vägen. Kände mig ganska snygg.Sånt måste alla få ibland.
 Naket is the shit!
Åt middag hos dessa sötnosar!
 Åkte på förfest i frölunda. Några äckliga gubbar ropade baby efter oss blä.
 Richard!
 Dansaa!
 Mera!
 hångel?
 bästa Mimmi
 Gjorde white russian och det drack jag som vatten. Sjukt farligt
 Frallaan!
 Vi drog till slottskogen eftersom röda sten var inställt. dock var det för mycket skog och mörker så vi drog åt var sina håll.
 Jag och elin drog till rio rio och mötte upp Andrea! dans öl och killen jag och linda flög ner med till barca var där haha.
 Fett!
 Vi drog hem Efter flygplanssnubben sa att anledningen till att han hade satts sig brevid mig och linda var att vi var så sjukt snygga hahahTack. Sen försökte han hångla upp mig. Nej tack sa jag haha
 full tjej
Japp bakis tjej som har blottat sig. min kropp ser sjukt oproportionerlig ut. Mega huvud liksom. Ikväll väntas bio med världens bästa Valle!

Inga kommentarer: