söndag 19 juni 2011

Can't buy me love.

Igår höll jag på och dö av tråkighet i väntan på att Andrea skulle höra av sig mitt hår ville aldrig torka osv osv. Var på väg att gå och köpa chips då andrea hör av sig! Fett korkar upp en bärs och sminkar min och har mig. Shit tog typ 2 timmar jävla tidsoptimist jag är. Sprang ut i regnet och ringde Linda för att fråga henne om råd. Varken hon eller Micke var särskilt bra på det dära och Micke är ändå kille. Aja med fluffit hår möter jag upp Andra och Emmelie vid järntorget. 
Det dracks öl, Andrea för en raggingsång, Jag skickar fyllesms,Äckliga män i tautpengarkön,Fet tjock man kollar först på mina bröst och sen mina tattueringar och såg jävligt nöjd ut (förstår han),Rio Rio kö, Kissar och dricker vin i en fantastiskt lägenhet med piratbord,Diskussion om min piercing,Dans tillbaka till Rio Rio kön till toner av Lady gaga - Judas och Yolanda be cool - We no speak americano, För lång kö, Åka hem!
Somnar och drömmer en väldigt konstig dröm om en annan av männen i mitt liv.

Tänkte skriva värsta inlägget egentligen om män men det känns inte likadant idag:)  You can't live with them you can't live without them. Så kommer det nog alltid va.

Bakisbrud gör boobflash! så var tvungen att fixa ett "linne"

Bio med bästa Valle nu

Inga kommentarer: